دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد

ساخت وبلاگ

گروه صنعتی فوروارد در سال 1365 تاسیس گردید.از همان زمان فعالیت خود را در زمینه تولید یراق آلات آلومینیومی و سربی درب و پنجره آغاز کرد و پس از سال 1370 برند فوروارد را به ثبت رساند و به طور رسمی با این نام به فعالیت ادامه داد. این واحد تولیدی پس از سال ها تجربه و پیمودن راهی دشوار در راستای پیشرفت و دقت در روند تولید و با ارائه بهترین کیفیت در جهت کسب رضایت مصرف کننده موفق به کسب جایگاهی قابل توجه میان تولید کنندگان مطرح این عرصه شده است.

قفل درب حیاط
قفل درب حیاط یراقی ضروری است که جهت تامین امنیت محیط داخلی به کار برده می شود. در خرید قفل درب معمولی و برقی علاوه بر قیمت به مواردی مانند نوع کلید (ساده یا کامپیوتری)، تعداد زبانه، شاسی (برای درب نفررو)، قابلیت اتصال به ریموت، اف اف، قابلیت نصب بر روی درب جک دار و نصب بر روی درب نفررو یا پارکینگ توجه داشته باشید. برندهای نام آشنای خارجی و ایرانی از جمله  قفل فوروارد، کالی، باتیس، یوتاب، Tesa و کاویان انواع قفل درب حیاط را به بازار عرضه می دارند.


قفل حیاطی
.تا حدود 2 دهه پیش قفل هایی که برای این درب ها استفاده میشد قفل های معمولی بود توسط زنجیر به آیفون وصل میشد و معایب بسیار داشتند همچون عدم امنیت کافی.با پیشرفت فوق العاده علم در دهه اخیر قفل هایی طراحی و ساخته شدند که امکانات بسیار کاربردی در اختیار انسان قرار دادند.این قفل درب حیاط جدید به قفل برقی معروف شدند چرا که اساس کار آن ها برق 12 ولت است.

سیلندر 7 سانت یکی از پر استفاده ترین انواع سیلندر قفل است. سیلندر قفل درب که اصطلاحا به آن توپی یا مغزی قفل نیز گفته می شود اهمیت قابل توجهی در حفظ امنیت مکان های مختلف دارد. این متن نیز به معرفی یکی از انواع سیلندرهای پرفروش اختصاص دارد. سیلندر قفل کلاویس مدل 7 سانت از جنس زینک و رنگ استیل بوده که ابعاد 70 میلی متر طول و 33 میلی متر ارتفاع تولید می شود. 12 پین یا ساچمه درون این سیلندر قفل وجود دارد. شیار کلید با قرار گیری بر روی این پین ها امکان قفل و یا باز کردن درب را برایمان فراهم می سازند. مکان قرار گیری زبانه تعیین کننده ی نوع قفل مناسب برای هر سیلندر است همچنین چرخاندن کلید درون زبانه ی سیلندر باعث باز شدن درب می شود. در سیلندر قفل درب سوئیچی کلاویس فاصله ی زبانه از قسمت جلویی 30 میلی متر و از بخش انتهایی 40 میلی متر است. این اعداد نشان می دهند که سیلندر مناسب نصب درون قفل های سوئیچی و درب هایی از جنس چوب است. سیلندر قفل درب سوئیچی کلاویس دارای پنج عدد کلید کامپیوتری بوده که نسبت به کلیدهای ساده از ایمنی بالاتری برخوردار هستند. قیمت مناسب را نیز می توان از مزایای این سیلندر سوئیچی برشمرد.

دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد...
ما را در سایت دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد دنبال می کنید

برچسب : قفل فوروارد ,دستگیره فوروارد, خرید قفل درب, نویسنده : farshah forward98 بازدید : 162 تاريخ : جمعه 12 آذر 1400 ساعت: 15:10